Szállítás, Beszerzés, Logisztika / Logisztikai ügyintéző,adminisztrátor

Raktári adminisztrátor

  • Munkavégzés helye:
    Szigetszentmiklós
  • Feltöltve:
    2017.11.15.
  • Jelentkezési határidő:
    2017.12.13.

Feladatok:

  • áru bevételezése, kiadása
  • készletek folyamatos figyelemmel kísérése
  • folyamatos kapcsolattartás a műszakvezetőkkel
  • adatrögzítés a vállalatirányítási rendszerben,
  • egyéb adminisztráció elvégzése raktári környezetben
  • esetenként anyagmozgatási feladatok

Elvárások:

  • legalább középfokú végzettség
  • logisztikában, raktári adminisztrációban szerzett tapasztalat,
  • magas szintű számítógépes ismeretek (főként MS EXCEL)
  • pro-aktivitás, rugalmasság, precizitás, önállóság és határozottság
  • 2 műszakos munkarend vállalása: 6:00-14:30 és 14:30-23:00
  • angol nyelvtudás

Előnyt jelent:

  • azonnali kezdés

Amit kínálunk:

  • stabil, multinacionális háttér
  • hosszú távú munkalehetőség
  • fix alapbér + műszakpótlék + cafeteria
  • Ingyenes céges buszjárat Budapestről és több településről: Budapest (KÖKI, Pesterzsébet, Campona, Csepel), Dunaharaszti, Taksony, Szigethalom, Szigetszentmiklós, Dabas, Bugyi, Dunavarsány, Délegyháza, Makád, Szigetbecse, Ráckeve, Szigetújfalu, Szigetszentmárton, Szigetcsép, Tököl, Halásztelek, Solt, Apostag, Dunavecse, Szalkszentmárton, Tass, Dömsöd, Kiskunlacháza, Kunszentmiklós, Áporka, Majosháza, Cegléd, Ceglédbercel, Albertirsa, Pilis, Monorierdő, Vasad, Monor, Üllő, Vecsés, Tápiógyörgye, Tápiószőlős, Tápiószele, Tápiószentmárton, Tápióbicske, Biatorbágy, Sóskút, Tárnok, Érd

Munkatapasztalat:

Nem igényel szakmai tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola