A sikeres toborzás titka

Prohuman admin

Prohuman admin

2017. január 20., 14:08

A sikeres toborzás titka

Különleges toborzási akciót álmodott meg és indított el a hazai HR-piac vezető cége, a Prohuman munkaerő szolgáltató a Brightly kommunikációs ügynökséggel karöltve. A nyereményjáték alig két hónap alatt óriási sikert aratott, több ezren vettek részt rajta. Most elmeséljük a részleteket.

„A közismert munkaerőpiaci helyzetben a korábbi hagyományos hirdetési és toborzási formák ma már nem hozzák a várt a sikert.” - mondja Juhász Csongor, a 14000 főt foglalkoztató Prohuman csoport ügyvezető igazgatója. „Mi is folyamatosan gondolkodunk az alternatív megoldásokon és a lehetőségeinkhez mérten mindent kipróbálunk a sikeres toborzás érdekében.”

A vállalat eddigi sikereit többek között az eredményezi, hogy számos alkalommal mer nagyot álmodni, s időről-időre képes előrelépni. Van bátorsága anyagi áldozatokat hozni - még olyan időszakban is, amikor a hazai és régiós munkaerőpiac komoly kihívásokkal küzd, s amikor a munkáltatói ráta csökken. Miközben minden hasonló profilú cég számára komoly kihívást jelent, hogy a jelenlegi piaci viszonyok között megfelelő létszámú és képzettségű munkaerőt találjon, a Prohuman – szokásához híven – meglepőt „húzott”. Ezzel is tesztelve a piacot, egyben bizonyítva azt, hogy a hagyományos módszereken túl is lehet nagy mennyiségű munkavállalót találni és megszólítani.

A cég a Brightly kommunikációs ügynökséggel karöltve egy különleges koncepciót, egy nem mindennapi nyereményjátékot álmodott meg, majd indított el. A nyereményjátékra - melynek során az álláskeresők között nagy értékű ajándékokat, okostévét, okostelefont, vagy éppen órát sorsoltak ki – hét héten belül kétezer-ötszázan jelentkeztek, többnyire jól képzett munkavállalók. Köztük számos olyan ember, aki már eddig is fontolgatta a munkahelyváltást, vagy éppen ennek az akciónak a hatására döntött úgy, vagy vált meggyőzhetővé, hogy jelentkezzen a felkínált állásokra.

A már most is igen sikeres akció legnagyobb „durranása” azonban még várat magára: azok között, akik a nyereményjáték ideje alatt regisztráltak, és a Prohuman segítségével helyezkedtek el, a nyereményjáték szabályzata értelmében, fődíjként tavasszal egy autót is kisorsolnak.