Nagy sikerrel zárult a Prohuman toborzó akciója

Prohuman admin

Prohuman admin

2017. július 6., 12:17

Különleges, nyereményjátékkal egybekötött toborzási akciót álmodott meg és vitt sikerre a hazai HR-piac vezető cége, a Prohuman munkaerő szolgáltató a Brightly kommunikációs ügynökséggel karöltve. Íme, a részletek, és elmeséljük azt is, hogy ki nyerte a f

„Azt már az akció kezdetén is tudtuk, hogy a jelenlegi munkaerőpiaci helyzetben a megszokott hirdetési és toborzási megoldások és módszerek nem elégségesek, önmagukban már nem hozzák meg a várt sikert.” – meséli Juhász Csongor, a 14000 főt foglalkoztató Prohuman csoport ügyvezető igazgatója, „Tudtuk, hogy a siker érdekében valamilyen újszerű, alternatív megoldásban kell gondolkodnunk. Így is tettünk. A nyereményjátékkal egybekötött toborzás eredménye végül egybecseng elvárásainkkal – igen sikeres akciót zártunk”, mondja a cégvezető.

A Prohuman – melynek eddigi sikereit is többek közt az eredményezte, hogy számos alkalommal, mert nagyot álmodni, s időről-időre képes volt bátran előrelépni - a Brightly kommunikációs ügynökséggel karöltve egy különleges koncepciót, egy nem mindennapi nyereményjátékot álmodott meg, majd indított el.

A nyereményjátékra - melynek során az álláskeresők között nagy értékű ajándékokat, okostévét, okostelefont, vagy éppen órát sorsoltak ki – többnyire jól képzett munkavállalók jelentkeztek, köztük számos olyan ember, aki már eddig is fontolgatta a munkahelyváltást, vagy éppen ennek az akciónak a hatására döntött úgy, vagy vált meggyőzhetővé, hogy jelentkezzen a felkínált állásokra. A nyereményjáték fődíját, egy Škoda Fabia személygépkocsit az a Reichardt Beáta nyerte, aki a toborzó akció során helyezkedett el a Hatvani Boschnál, vizsgálói állásba.

A Prohuman – szokásához híven – ez esetben is meglepőt „húzott”, ezzel is tesztelve a piacot, egyben bizonyítva azt, hogy a hagyományos módszereken túl is lehet nagy mennyiségű munkavállalót találni és megszólítani.

A hazai HR-piac vezető cége e toborzó akció során ismét jelentősen bővítette adatbázisát, s, ami legfontosabb, partnerei megelégedésére, képes volt az akcióban részt vevő reménybeli munkavállalók nagy részét új munkahelyre elhelyezni, ráadásul ez a folyamat azóta is tart – az adatbázisába bekerült embereket a Prohuman továbbra is közvetíti új állásokba.