Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka / Adminisztrátor, Dokumentumkezelő

Mail collection specialista

  • Munkavégzés helye:
    XIII. kerület
  • Feltöltve:
    2018.12.05.
  • Jelentkezési határidő:
    2019.01.02.

pozícióba Munkavégzés helye: Budapest

Feladatok:

  • Ügyfelekkel való napi kapcsolattartás, kérdéseik megválaszolás (napi 40-60 elektronikus email);
  • Problémák kezelése meghatározott folyamat alapján;
  • Ügyfelek adatainak kezelése és rögzítése a vállalat rendszerében;
  • A munkaköröz tartozó egyéb adminisztratív feladat ellátása.

Elvárások:

  • Német felsőfokú aktív nyelvtudás a napi munkavégzéshez (C1 szint);
  • Angol középfokú aktív nyelvtudás (B2 szint);
  • Középfokú vagy felsőfokú végzettség;
  • Problámás ügyfelek diplomatikus kezelése;
  • Jó kommunikációs készség (főleg írásban).

Előnyt jelent:

  • néhány év adminisztratív területen szerzett tapasztalat;

Amit kínálunk:

  • Hosszútávú lehetőség egy biztos hátterű, nemzetközi vállalatnál;
  • Német nyelvű tréning a betanulási idő alatt;
  • Versenyképes fizetés és béren kívüli juttatások;
  • Támogató csapat, kellemes munkahelyi légkör.

Munkatapasztalat:

Nem igényel szakmai tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola