'

HR, Munkaügy / Toborzás, Kiválasztás

HR Business Partner

  • Munkavégzés helye:
    Budapest
  • Feltöltve:
    2019.04.15.
  • Jelentkezési határidő:
    2019.05.13.

A munkakör kötetlen, az adminisztratív teendők akár otthonról (home office) is végezhetők. Olyan dinamikus kollegát keresünk, aki felkészült a kihívásokra, kiemelkedő a kommunikációja és ha kell tud és akar velünk együtt dolgozni a közös cél elérése érdekében. A hasonló területen szerzett tapasztalat elengedhetetlen.

Feladatok:

  • Toborzási, kiválasztási folyamat koordinálása (direkt és indirekt)
  • Bérszámfejtéssel kapcsolatos feladatok koordinálása
  • Törvényeknek, jogszabályoknak való megfelelőség biztosítása
  • Teljesítmény értékelési rendszer működtetése
  • Kompenzáció menedzsment
  • Képzések, tréningek tervezése
  • Szervezeti kommunikáció koordinálása

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Vezetői tapasztalat
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány
  • Nagyfokú rugalmasság, utazási hajlandóság Magyarországon belül
  • Jó szervezőkészség
  • Kiemelkedő kommunikációs készség
  • Angol, vagy német nyelv kommunikáció képes ismerete

Előnyt jelent:

  • Minőségügyi szolgáltatónál szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Céges gépjármű
  • Stabil munkahely egy globális minőségügyi szolgáltatónál
  • Kötetlen munkaidő, adminisztratív munkavégzés akár otthonról is
  • Folyamatos fejlődés, karrier lehetőség
  • Változatos munkakör, tapasztalatszerzési lehetőség.

Munkatapasztalat:

1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskolai végzettség