Key Account Manager

Kategória Értékesítés, Kereskedelem
Helyszín Bács-Kiskun
Csongrád
Békés
Bruttó fizetés Ft/óra
Jelentkezési határidő 2020-10-26

Szívesen dolgoznál Magyarország piacvezető HR szolgáltatójánál? Nem vagy az az irodában ülős típus, inkább a mozgalmas munkákat szereted? A sales vénádat szinte a tökéletességig fejlesztetted már és most kipróbálnád magad a HR szolgáltatások értékesítésében is? Ráadásul otthonosan mozogsz Dél-Kelet Magyarország városaiban? Ha a fenti kérdésekre igennel válaszoltál, akkor örömmel várjuk jelentkezésedet a Prohumán szakmai csapatába  munkakörbe.

Feladatok
  • Az értékesítési tevékenység növelése a kijelölt piacokon (2-3 megye)
  • Üzleti kapcsolatok építése és fenntartása a meglévő kulcsfontosságú ügyfelekkel, értékesített szolgáltatások volumenének és értékének növelése (upsell), új szolgáltatások értékesítése (cross-sell)
  • Potenciális kulcsfontosságú új ügyfelek felismerése a piacon és azok folyamatos akvizíciója, részükre szolgáltatások értékesítése (new sales)
  • Részvétel az értékesítési terv összeállításában
  • Felelősség az árbevételi és GM terv teljesítéséért
  • Ügyfél prezentációk készítése és lebonyolítása
  • A társaság képviselete és bemutatása üzleti tárgyalásokon a vállalati stratégiával összhangban
  • Árkalkulációk, árajánlatok kidolgozása, belső jóváhagyatása, szerződéses feltételek tárgyalása
  • Szerződések írásos előkészítése, előterjesztése és belső jóváhagyatása, majd ügyféllel való aláíratása
  • Rendszeres helyszíni látogatások révén jó üzleti kapcsolat fenntartása az ügyfelekkel
  • Kiemelt ügyfeleknél kintlévőség kezelése a pénzügyi területtel való együttműködésben
  • Az értékesítési folyamat és az ügyfelekkel történő kapcsolattatás dokumentációja a vállalati CRM rendszerben
Elvárások
  • Min. 3-5 év szakmai tapasztalat szolgáltatás értékesítési területen
  • Legalább társalgási szintű angol nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány, vezetési tapasztalat
  • Felhasználói szintű számítógép-ismeret
  • Kiváló sales véna
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Határozott, magabiztos fellépés
Előnyök
  • HR szolgáltatás értékesítésben szerzett tapasztalat
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás
Amit ajánlunk
  • Stabil vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség
  • Egyéni és szakmai fejlődési lehetőség
  • Kihívásokkal teli, változatos feladatkör
  • Versenyképes juttatási csomag (alapbér, jutalék, cafeteria, céges munkaeszközök)

Neked ajánlott munkák

Gépkezelő

Ft/óra

Orosháza

Összeszerelő operátor

Ft/óra

Oroszlány